13 Kasım 2012 Salı

YAKUP ATALAY

LEVENT BAYHAN

11 KASIM 2012 PAZAR

11 Kasım sabahı, tur öncesinde yaklaşık 2 gün önceden hazırlığını yaptığım sevgili bisikletimle son bir poz.

İşte güzel Sedona'm.

Daha yolun başında port bagaja bağladığım çanta pedal çevirdikçe topuklarıma çarpmaya başladı. Çantayı düzeltmek için durduk. Yapmak için uğraşırken, Yakup'un bisikleti rüzgarın da etkisi ile yana devridi. GPS'i bağladığı gidon tutacağı kırıldı. Sabah benim GPS te de sorun çıktığı için yola bu şekilde devam etmek zorunda kaldık. Daha sonra yanımdaki lastikle GPS'i gidona bağlamayı başardık. Turumuz biraz sıkıntılı başladı ancak bundan sonrası gerçekten keyifli geçecekti.
GPS'i lastikle gidona bağlarken.

Çanta hala problem çıkartıyor. İstasyon yolunda TOKİ binaları karşısında zorunlu bir mola daha.

Problem çözüldü gibi. Arka planda Lüleburgaz.

TOKİ binaları. İstasyon yolunda çalışmalar devam ediyor.

İstasyon'da tren garında bir mola daha. Çantayı şimdi tam geri çekerek problemi çözüyoruz.

Arkada tren katarları

Tren garı mola için gerçekten güzel bir yer.

Düğüncübaşı köyüne sorunsuz giriyoruz. Köy girişinde bir hayli iri bir çoban köpeği ile gözgöze geldik ama köpek bizi pek ciddiye almadı herhalde. İyi de oldu tabi ki. :)

Düğüncübaşın'dan Alacaoğlu köyüne geçerken yaklaşık 10 km. lik stablize ama çok güzel bir yoldan geçtik. İlk kez geçtiğimiz için gerçekten çok hoşumuza gitti. Çok sakin ve doğa ile başbaşa yola devam ettik.

Arkadaki köy Düğüncübaşı köyü.

Yol stablize ama sert zeminli olduğu için bir problem yaşamadık.

Arkada yağmur bulutları. Yağmur yağabilir düşüncesi ile biraz hızlanıyoruz.

Uzaktan Düğüncübaşı köyü.

Yakup'un bilgisayarda oluşturup,GPS'e aktardığı rotamıza göre Oklalı köyü üzerinden İstasyona devam edecektik. Havadaki yağmur riski nedeni ile,  direkt olarak İstasyona dönmeye kara verdik. Böylece düşündüğümüz rotadan 10 km. kadar saptmış olduk.

Yolda yırtıcı 4-5 tane kuş gördük. Sürekli havada dönüp duruyorlardı. Resimlemeye çalıştık ancak bizden bir hayli uzağa gittiler. Yakup kuşlara halk arasında Delice dendiğini söyledi.

İstasyon'da kahvede çay molası için duruyoruz.

Daha önce fabrikada çalışan Hüseyin arkadaşımızla karşılarıyoruz. Kısa bir sahbetten sonra Lüleburgaz'a doğru yola çıkıyoruz

Hüseyin'le bir kare daha.

40 km lik orta mesafeli bir turu keyiflice bitiriyoruz.