20 Mayıs 2016 Cuma

19 MAYIS GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI

KAYNARCA TURU

19 Mayıs 2016 Perşembe gününün tatil olması ve eşimin de çocuklarla beraber bayrama gitmesi ile bir anda kendime bisiklet için zaman kalmış oldu. Nereye gideceğime karar vermeden saat 09:00 gibi yola çıkmaya hazırım.

Yaklaşık 67 km.'lik güzel bir tur oldu.





Tur öncesi fotolar.


Pınarhisar yoluna doğru dönüyorum. Yoldan bir fotoğraf. Fotoğrafa dikkatli bakınca yolun kerarında bir kedi ölüsü gördüm. Farkında olmadan çekmişim.


Yoldan ...




Ataköy köyünü geçince bir çeşmede mola veriyorum.


Kaynarca yol ayrımından köye doğru dönüyorum.


Heryer yemyeşil. Ana yoldan ayrılınca kuş seslerini daha iyi duymaya başladım. Doğa çok canlı.


Kaynarca'da parka oturuyorum.


Parkta dinleniyorum.


Kaynarca'dasuyun kaynadığı yer.








Su çok fazla akıyor.











Ördekler...























Kilise harabesi. Gerçekten harabe haline getirmişiz.






Dönüş yolundan kareler.


Turgutbey köyünde yemeğimi de yiyip eve dönüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder