14 Mayıs 2013 Salı


PINARHİSAR TURU


Levent BAYHAN

11.05.2013 Cumartesi günü sabah 06:50 de tüm hazırlıklarımı tamamlayıp evin önüne iniyorum. Bu hafta diğer arkadaşların işi olduğu için turu yanlız yapacağım. Hava rüzgarsız ancak sabah erken olduğu için serin.  Düzergah olarak kafamda Pınarhisar'ı planlamıştım. Bugün hava 20 derece civarında olacak. Kuzeyden 10 km. lik bir rüzgar esecek.Bu yüzden gidiş yönümü kuzey olarak belirledim.  Dönüşte de rüzgar arkadan eser diye düşünüyordum. Ancak dönüşte rüzgar çok etkili olmasa da  güneyden esti. Yani rüzgara karşı geldim. Meteoroloji beni yanılttı.
Tur bilgilerini aşağıda veriyorum;
Başlangıç saati: 06:50
Bitiş saati        : 11:50
Ortalama sürme hızı: 18km/sa.
Max hız: 42km/sa.
Toplam süre: 5 sa. 
Toplam mesafe: 79 km.


Google earth göreüntüsü direk Pınarhisar rotasını veri. Ben aslında otoban bağlantısından Pınarhisar'a geçtim.



Evin önünde tur öncesi geleneksel fotoğrafım.

Pınarhisiar yoluna otoban bağlantısından inmeye karar verdim. Aslında otobana bisiklet girişinin yasak olduğunu biliyorum ancak ben otoban bağlantısını kullanıyorum diye kendimi rahatlatıyorum. Sonuçta otobana girmeyeceğim. :)

Otoban bağlantısı ayrımı.

Otoban girişi olduğu için yollar güzel. Hele Lüleburgaz içindeki yollarla kıyaslarsak çok güzel.

Bakmadım ama yaklaşık 8-10 km sonra Pınarhisar ayrımından ayrılıyorum. Düz devam etsem İstanbul otobanı.

Fotoğrafları bisiklet üzerinde çektiğim için bazen sarsıntılı çıkıyor.

Turgutbey köyüne doğru gidiyorum.

Sevgili Turgay abimin bahcesi.

Çevre yeşillik.

Aşağıda yol fotoğrafları.

 Arada Turgutbey ve Eskitaşlı köylerini geçiyorum. Önceki gezilerde buraları fotoğrafladığım için buraları transit geçip yola devam ediyorum.

 Hamzabey köyünden kareler.

Ceylanköy girişi. Hamzabey ve Ceylanköy gerçekten yeşillik ve çok güzel köylermiş. İnsan araba geçerken bu gözle bakmıyor herhalde.


Ataköy girişi.

Ve sonunda Pınarhisar girişindeyim. Girişte benzinlikte biraz mola veriyorum. Pınarhisar içinde biraz gezdikten sonra çorba içip yan tarafında benim de çocukken oynadığım Ali Özer parkına geçiyorum. 


Ali Özer parkı.

 Yola çıkmak için son hazırlıklarımı yapıyorum.

Pınarhisar çıkışı.

Yol biraz dar olmasına rağmen bence turlar için gayet güzel.




Dönüşte Turgutbey girişi.

Lüleburgaz girişi.

Bu da turun son fotoğrafı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder